16 June 2009

НОВИТЕ ЛИЦА ВО СДСМ

Бранко Црвенковски се врати во СДСМ и вети дека ќе и даде ново лице на партијата, дека ќе ја реорганизира и дека ќе ја донесе до победа на следните избори што е легитимно право и цел на секоја политичка паритија!

Јас во овој текст не мислам да расправам за наводните нови лица во СДСМ, јас сакам да запрашам како е возможно сите во СДСМ да бидат виновни и да сносат одговорност освен лидерот, сите освен Црвенковски?!!!

Јас би им дал совет на СДСМ да направат анкета помеѓу граѓаните за тоа кого сметаат граѓаните за нај виновен за состојбата во која се наоѓа Македонија во последните две децении и убеден сум кој ќе биде одговорот на мнозинството граѓани!

Транзицијата трае скоро две децении, таа е нешто што за мене е исто што и детство исто што и пубертет, исто што и сегашност, таа е процес кој едвај чекам да заврши, но најмногу од СЕ за мене транзицијата е Бранко Црвенковски, лице кое одамна требаше да му се придружи на Љупчо Георгиевски и да стане политички пензионер!!!

Се надевам дека СДСМ ќе ја разбере хипотеката која Бранко Црвенковски ја носи со себе и конечно ќе расчисти со СИТЕ транзициони политичари во своите редови!

No comments:

Post a Comment